Blog

vyberame spravnu hokejku

Návod ako vybrať hokejku do 5 minút v 5-tich krokoch.

Cieľom tohto článku je v krátkosti priblížiť 5 základných pravidiel ktorými by ste sa mali riadiť ak poškuľujete po novej hokejke či už sa jedná o klasickú drevenú hokejku alebo kompozitnú hokejku.

V oboch prípadoch sú kritéria výberu rovnaké, záleží len na cene ktorú ste ochotný utratiť keďže cenové stropy pre obe skupiny hokejok sa značne líšia (drevenú variantu ste schopní zakúpiť za niečo vyše pár desiatok euro, kdežto pri kompozitovej sa hýbeme od 50 do 300 euro).

Continue reading

Brankári ktorých obliekame

Brankársku výstroj Brian´s už používajú mnohý brankári v extralige. S Brian´s brnením chytajú najlepší brankári v NHL ako sú Jaroslav Halák (NEW YORK ISLANDERS), Eddie Lack(CAROLINA HURRICANES), Malcom Subban(BOSTON BRUINS) a mnohí ďalší. Značka Brian´s pracuje iba z tými najkvalitnejšími materiálmi a sú ručne šité v Kanade. Pre viac info o recenziách, tipoch a trikoch kliknite na nasledovný link ktorý vás nasmeruje na blog o hokejovej výstroji výstroji. Brian´s sa zameriava iba na brankársku .
ako_spravne_pit

Ako správne piť …

Viete ako piť ? Samozrejme na mysli máme nealko pitný režim. Hokej je veľmi dynamický šport vyžadujúci si nie len dobrú fyzickú kondičku na ktorej by sme samozrejme mali pracovať celý rok ale aj isté návyky ktoré napomáhajú ostať v dobrej kondícií a vydať z tela maximum. Povedzme si teda v nasledujúcich riadkoch čo to o správnom “zavlažovaní” ktorým nie len prirodzene zvýšime športový výkon ale aj urobíme niečo pre seba. Stop dehydratácií : .
ako_spravne_korculovat

Myslíte si, že viete správne korčulovať ?

Myslím že sa všetci zhodneme na tom, že technika pohybu pri korčuľovaní je jedným z hlavných faktorov ovplyvňujúcich hernú dynamiku ako aj celkový herný “prejav” nevnímajúc vedľajšie faktory ako kvalita ľadu, či aspekt samotnej kondície hráča. Predstavme si preto v krátkosti ako docieliť čo najlepšiu možnú kvalitu samotného korčuľovania v jednoduchých krokoch : 1) “Get Low” – posunom tela “nadol” vieme efektívne znížiť ťažisko tela, zabezpečiť lepšiu extenziu nôh ako aj zvýšiť odrazovú silu. .